Τρίτη 23 Ιουνίου 2009

Λιζέτα Καλημέρη

Η καλύτερη γυναικεία φωνή που υπάρχει στο ελληνικό τραγούδι τα τελευταία χρόνια. Μ' ένα πάθος που βγαίνει από τα εσώψυχά της και σε παρασέρνει σ' αυτό που θέλει και η ίδια να εκφράσει. Σας εύχομαι να την ακούσετε a capella να τραγουδάει παραδοσιακά τραγούδια ή τραγούδια του Λουδοβίκου και θα καταλάβετε τι εννοώ.
Πέρα από τις παραδοσιακές αξίες στο γυναικείο ελληνικό τραγούδι (Αλεξίου, Αρβανιτάκη κ.ά.) θεωρώ ότι η Λιζέτα χαρίζει την ψυχή της και τη φωνή της σ' αυτό που τόσα χρόνια υπηρετεί.
Τα δύο πρωτα τραγούδια που παραθέτω περιέχουν και Θανάση Παπακωνσταντίνου στη δημιουργία τους. Το πρώτο είναι εξ ολοκλήρου του Θανάση ενώ το δεύτερο είναι σε στίχους δικούς του και σε μουσική του Λάκη Χανιώτη. Ακολουθεί ο "Ερωτικός Χορός" σε στίχους της Λίλυς Βαρίνου και μουσική του Γιώργου Καζαντζή. Στη συνέχεια θ' ακούσετε το τραγούδι "Ο πιο μεγάλος μου καημός" του Γιώργου Μιχαήλ. Το επόμενο είναι παραδοσιακό (και καταπληκτικό). Για το τέλος άφησα τον Λουδοβίκο των Ανωγείων να πει τις ιστορίες του και ν' ακούσετε τη "Σαλώμη" του. Και βέβαια μην παραλείψετε ν' ακούσετε και τον "Ανθό της λίμνης" που έχει δοθεί στις 5 επιλογές που έκανε το Σοφάκι!

Οι τρεις ανθοί


Παραβάτες


Ερωτικός χορός


Ο πιο μεγάλος μου καημός



Μάνα και γιός



Σαλώμη

1 σχόλιο:

  1. Ό,τι κι αν έχεις στην καρδιά και το μυαλό η φωνή της το κάνει πιο δυνατό...εμένα προσωπικά είναι από τις ερμηνείες που με κάνουν ν αδειάζω τα μέσα μου και να ξαναγεμίζω! Σα να λέω κάπου τον πόνο μου όταν την ακούω...περίεργο αλλά αληθινό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή