Παρασκευή 19 Ιουνίου 2009

Θανάσης Παπακωνσταντίνου

Δεν είναι δυνατόν να ξεκινήσω τα αφιερώματά μου με άλλον από τον Λαρισαίο τραγουδοποιό. Ό,τι πιο φρέσκο κι ελπιδοφόρο υπάρχει στο ελληνικό τραγούδι σήμερα. Θανάσης Παπακωνσταντίνου. Ακόμη δεν μπορώ να ξεχάσω ένα γεγονός του μακρινού 1999. Δέκα χρόνια πριν. Σ' ένα καφέ-μπαρ του Βόλου η παρέα μου ζητάει από τον dj να βάλει κάποιο τραγούδι του Θανάση. Αυτός να επιμένει ότι δεν υπάρχει τέτοιο όνομα στην ελληνική μουσική. "Μήπως εννοείτε Βασίλη Παπακωνσταντίνου;". "Όχι ρε φίλε. Δεν θέλουμε Βασίλη, Θανάση θέλουμε". "Δεν υπάρχει!". Αυτά ήταν τα τελευταία του λόγια. Και μετά από 10' βάζει τα "Έρημα κορμιά" του Θανάση τραγουδισμένα από τη Μελίνα Κανά. Τόσο καλά! Άγνωστος στους πολλούς, με φανατικό όμως κοινό που τον ακολουθεί σχεδόν σε όλη την Ελλάδα, όπου εμφανίζεται. Οι φίλοι του διατηρούν την ιστοσελίδα Κοιλάδα των τεμπών όπου μπορείτε να βρείτε ό,τι πληροφορίες θέλετε. Εγώ εδώ παραθέτω μερικά τραγούδια, έτσι όπως αποτυπώνονται στις συναυλίες του, γιατί μόνο εκεί μπορείτε να τον δείτε.

Κάτω απ' το μαξιλάρι


Παλιά πληγή


Α.Μάνθος


Στην Αμερική



και δυο τραγούδια του Θανάση, ερμηνευμένα από τον Σωκράτη Μάλαμα το πρώτο κι από τον Γιάννη Χαρούλη το δεύτερο:
Κοιλάδα των τεμπών


Στις χαραυγές ξεχνιέμαι

1 σχόλιο:

  1. Κι εγώ δεν ήξερα το θανάση...τον έμαθα από μία "ψαγμένη",αστείρευτη,ανικανοποίητη πηγή...Εκ των υστέρων κατάλαβα ότι ούτε ο Θανάσης θέλει να τον ξέρουν, ούτε να τον βλέπουν πολύ, ούτε απαραίτητα να τον ακούνε...
    Αντ'αυτού Θέλει να τον ανακαλύπτουν, να τον ακριβοθωρούν και να τον αφουγκράζονται..
    Είμαι ευτυχής που με μύησαν στη μουσική του και κυρίως στους στίχους του και είμαι τυχερή που τον άκουσα πάνω σε ένα πεζουλάκι με την καλύτερη συντροφιά μου κι ένα μπουκαλάκι με πορτοκαλάδα κι αλκοόλ στο Μεταξοχώρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή